Regulamin
Regulamin sklepu Sklep internetowy CAMSYS prowadzony jest przez firmę CAMSYS Adam Zych z siedzibą w Górze Kalwarii na ul. ks. Sajny 13a; NIP 123-086-76-77, REGON 141005287 I. Informacje ogólne Regulamin Sklepu Internetowego tanieje.pl określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży towarów. Złożenie przez klienta zamówienia na określony towar oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu. Firma Automatyka domowa Agnieszka Zych- właściciel Sklepu Internetowego Camsys - prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem internetu. Wszelkie ceny podane na stronach sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Mimo dołożenia szczególnych starań nie jest zagwarantowane, że zamieszczone na stronach sklepu opisy produktów nie zawierają błędów. Nie są one jednak podstawą do ewentualnych roszczeń, dlatego w razie jakichkolwiek wątpliwości prosi się o kontakt, w celu potwierdzenia zamieszczonych informacji. Firma Automatyka domowa Agnieszka Zych zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych towarów, znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego. Oferta Sklepu jest ważna tylko na terenie Polski. W razie jakichkolwiek pytań kontakt możliwy jest telefonicznie pod numerem +48 696 063 773 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: biuro@camsys.pl. II. Warunki sprzedaży Zamówienia można składać poprzez sklep internetowy, drogą mailową: biuro@camsys.pl Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13.00, w soboty, niedziele oraz w święta będą rozpatrywane w następnym dniu roboczym. Warunkiem przyspieszającym realizację zamówienia jest podanie aktualnego numeru telefonu i adresu e-mail - do potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Zamawiający zostanie poinformowany o jego przyjęciu telefonicznie lub/i poprzez e-mail. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 7 dni, nie będą realizowane. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości (np. brak kontaktu z zamawiającym, przy zamówieniu płatnym przy odbiorze), że złożone zostało fikcyjne zamówienie z podaniem danych adresowych nieistniejącej w rzeczywistości osoby. Zamawiający posiadający skrzynkę e-mail będą informowani o statusie zamówienia pocztą elektroniczną. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili skutecznego złożenia przez klienta zamówienia. Zamówienie złożone jest skutecznie, jeżeli zostaje przez nas potwierdzone. Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie zawierają kosztów przesyłki. W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia, możliwością wyboru innego, podobnego przedmiotu lub całkowitym anulowaniem zamawianej pozycji. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia. Do każdej przesyłki dołączany jest dowód zakupu (faktura VAT lub paragon fiskalny). W przypadku, gdy Zamawiający jest płatnikiem podatku VAT i chce otrzymać fakturę powinien wysłać o tym informację, np. e-mailem bezpośrednio po dokonanym zakupie podając niezbędne dane. Rabaty i promocje, jakie klienci mogą otrzymać na zakupy nie łączą się. III. Wysyłka Przesyłki wysyłane są codziennie (poza weekendami i dniami ustawowo wolnymi od pracy) za pośrednictwem Poczty Polskiej jako paczki pocztowe priorytetowe lub listy polecone priorytetowe. O wysyłce klient informowany jest mailem. Zamówiony towar można również - po wcześniejszym uzgodnieniu (mailowym bądź telefonicznym) - odebrać w siedzibie firmy. . W przypadku uszkodzonej zawartości zostanie spisany protokół, będący podstawą do składania przez sklep reklamacji na poczcie. Jeżeli protokół nie zostanie spisany uznaje się, że towar został dostarczony w stanie nienaruszonym. Po otrzymaniu przesyłki klient powinien sprawdzić dokładnie sprawdzić otrzymany sprzęt i o ewentualnych usterkach niezwłocznie dostarczyć o tym informację.. IV. Płatności Należność za zamówiony towar Zamawiający może uregulować przy odbiorze przesyłki lub dokonując przedpłaty na nasze konto. V. Reklamacje i zwroty Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT). Na produkty zakupione w sklepie Camsys udzielana jest gwarancja producenta urządzeń. Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny zgodnie z art.2 ust.1, konsument ma możliwość dokonania zwrotu zakupionego i zapłaconego przy odbiorze przesyłki towaru w terminie 14 dni od daty jego odebrania. W tym celu należy złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Zwrócony towar powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu i nie może nosić śladów użytkowania. W przypadku niespełnienia wyżej wymienionych warunków, towar nie zostanie przyjęty. Zwrot towaru powinien nastąpić w terminie do 7 dni od momentu odstąpienia od umowy. Zwrotowi wraz z towarem podlegają również produkty, które dołączone były do niego jako gratisy. Po otrzymaniu przesyłki gwarantuje się zwrot pieniędzy w ciągu 7 dni od jej odbioru. Zwracana kwota pomniejszana jest o koszt przesyłki. Koszty przesyłki przy korzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni pokrywa kupujący. Produkty zwracane, uszkodzone lub wadliwe należy po uzgodnieniu tego ze sprzedawcą odesłać na adres: CAMSYS Adam Zych ul. Pileckiego 52/2, 05-530 Góra Kalwaria. Koszt dostarczenia produktu w celu naprawy lub wymiany gwarancyjnej pokrywa kupujący. Koszt odesłania produktu w ramach reklamacji sklep zwraca po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Przesyłkę należy nadać pocztą polską jako paczkę pocztową lub list polecony. Paczki nadane w inny sposób nie zostaną odebrane albo ich koszty zostaną zwrócone wyłącznie w wysokości aktualnej stawki obowiązującej na dzień wysyłki przesyłki. Przesyłki wysyłane do sklepu Camsys należy zapakować w sposób gwarantujący bezpieczeństwo i ochronę przesyłanego sprzętu. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta. Reklamacji nie podlegają: - uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem bądź zaniechaniem użytkownika lub działaniem siły zewnętrznej (np. przepięciami w sieci, wyładowaniami atmosferycznymi, używaniem niezgodnych z instrukcją środków czyszczących, wilgocią i korozją, itp.) - uszkodzenia elementów szklanych, - uszkodzenia powstałe na skutek przeróbek, napraw i zmian dokonanych przez użytkownika lub niepowołane osoby trzecie, - uszkodzenia powstałe w okolicznościach, za które nie odpowiada wytwórca i sprzedający, a w szczególności powstałe na skutek niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi eksploatacji, - uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku eksploatacji niezgodnej z warunkami użytkowania. Towar przesłany do sklepu w ramach reklamacji musi być czysty zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami higieny. W odniesieniu do sprzętów nie spełniających tego warunku sklep zastrzega sobie prawo odmowy rozpatrzenia reklamacji. W przypadku przesłania w ramach reklamacji w pełni sprawnego produktu sklep nie ponosi kosztów odesłania produktu. VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie. Wszystkie sprawy sporne strony będą się starały rozwiązać na drodze polubownej a w razie, gdy porozumienie takie nie byłoby możliwe, spór rozstrzygać będą właściwe polskie sądy powszechne. Wszystkie opisy i zdjęcia produktów są własnością Camsys i ich wykorzystywanie w jakimkolwiek celu bez zgody właściciela jest zabronione. Wszystkie nazwy towarów oraz znaki towarowe należą do ich prawnych właścicieli i na stronach sklepu Camsys zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych. Firma Camsys dokłada najwyższych starań aby fotografie oraz opisy oferowanych towarów odpowiadały rzeczywistości w najwyższym możliwym stopniu. Nie można jednak wykluczyć pomyłek, które nie mogą stanowić podstawy do wysuwania jakichkolwiek roszczeń pod adresem firmy Camsys. Indywidualne ustawienia monitora użytkownika powodujące błędne wyświetlanie np. kolorów nie mogą stanowić podstawy do reklamowania zakupionego towaru.
Przejdź do strony głównej